Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
positionen att hitta mig en ny
Becki Pierotti ?r en konkurrenskraftig distansl?pare som f?r n?rvarande k?r f?r National Running Center i Clarks Summit, PA. Hon har PR s 18:30 i 5K, 1:25:07 i halvmaraton och 3:02:30 i marathon - med andra ord, hon ?r galen snabb! Becki ?r f?r n?rvarande en examenstudent p? kiropraktikh?gskolan . Hon har ett intresse f?r orsakerna och behandlingen av l?pande skador, och ?r lite av en sko n?rd. Liksom jag gillar hon att skriva l?nga och djupg?ende recensioner av skor p? hennes blogg Middle Miles, och jag trodde Nike Air Vapormax Donne att hon skulle vara en Nike Air Max 95 Femme bra passform f?r g?strecension h?r p? Runblogger. Med tanke p? att Brooks PureConnect var f?r smal f?r att jag skulle b?ra bekv?mt, fr?gade jag henne om hon skulle vara villig att granska det f?r mig, och hon gladde sig lyckligtvis. ?ven om det var babbling, s? ?r Beckis ?versyn av Brooks PureConnect 2: Brooks PureConnect 2: Brooks PureConnect 2: G?strecension av Becki Pierotti

N?r Nike Air Max 97 Femme Brooks fortfarande var inst?lld p? att avbryta lanseringen, befann mig mig sj?lv i den obekv?mda positionen att hitta mig en ny arbetsskorskon. Jag hade f?rs?kt Brooks PureConnect n?r originalet sl?pptes f?r f?rsta g?ngen, men efter att ha slit ut dem gick jag tillbaka till lanseringen som min prim?ra tr?nare och gl?mde i stor utstr?ckning PureConnect ... tills nu. Inf?r m?jligheten att inte starta, ?terv?nde jag PureConnect. Lanseringen ?r uppenbarligen www.matthieugranier.fr tillbaka, men i m?naderna f?re ?terkomsten ?terupptog jag mitt intresse f?r PureConnect, vilket gav mig m?jlighet att f?rs?ka efterf?ljaren, Brooks PureConnect 2.The PureConnect 2 ?r Nike Air Max 270 Womens Brooks n?st mest avskalade sko av sin PureProject-samling. Det anv?nder samma mellansula och ytters?le som originalet, s? de av er som har b?ra den ursprungliga PureConnect vet exakt vad man kan f?rv?nta sig. PureConnect 2 har en 4mm h?l-t? Nike Air Presto Womens differential och v?ger in p? 7,2oz f?r en mans storlek 9 och 5.9oz f?r en kvinnors storlek 8. Den st?rsta f?r?ndringen fr?n den ursprungliga PureConnect ?r flyttningen till en burrito-stil Nike Air Force 1 Womens ?vre med asymmetrisk sn?rning, p?minner om den ?vre av den avbrutna gr?na tystnaden. Den nya ?vre ?r gjord av ett n?tmaterial och har lite mer "ge" ?n originalet. Det ?r fortfarande byggt p? samma b?jda och smala sista som den f?rsta Adidas NMD Mujer PureConnecten, men lite mer ger i det ?vre medlet att n?gon som hittade den f?rsta PureConnect bara en knapptryckning f?r smal kan kunna str?cka ?verkanten av 2. Men, g?r inget misstag, det h?r ?r fortfarande en smal sko, s?rskilt j?mf?rt med de andra PureProject-skorna. Det verkar ocks? andas b?ttre ?n originalet, och ?r bekv?mt med eller utan strumpor. I slut?ndan tycker jag att den nya ?vre ?r definitivt en f?rb?ttring. F?r de av er som inte har b?rit den f?rsta Nike Air Max 90 Homme PureConnect-enheten, kommer det f?rsta du sannolikt m?rker p? att PureConnect 2 s?tts p? "bubblorna" p? sulan. Det finns en best?md Adidas Superstar Mujer k?nsla av obekv?m instabilitet n?r de st?r i dessa skor (jag beskrev originalen som vad jag f?rv?ntar mig Reebok-tonerskor att k?nna), men den h?r k?nslan f?rsvinner n?stan n?r den k?rs. Bara leta inte efter markk?nsla, f?r p? grund av byggandet av bubbelliknande podar p? sulan finns det inte mycket d?r.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
[-]
Welcome
You have to register before you can post on our site.

Username/Email:

Password:

[-]
Latest Threads
En İyi Yatak Arkadaşlığına İnternette Var Mısın?
Last Post: Laplace
Today 06:54 PM
» Replies: 0
» Views: 2
Aramızda sohbetlere doyum olmaz
Today 06:09 PM
paykasa , güvenilir paykasa , ucuz paykasa
Today 03:44 PM
» Views: 3
Esenyurt sürücü kursu , Beylikdüzü sürücü kursu ...
Today 03:20 PM
Esenyurt sürücü kursu , Beylikdüzü sürücü kursu ...
Today 12:18 PM
» Views: 10
Kayseri Güzellik Merkezleri
Today 10:22 AM
» Views: 6
Sağlıklı Yaşam İçin Çevre Etiketi Sistemi
Today 09:56 AM
» Views: 4
Kayseri web tasarım
Today 06:35 AM
Beylikdüzü Evden Eve Nakliyat
Today 06:26 AM
casual purposes and for gym workouts
Last Post: Labi1995
Today 05:58 AM
» Views: 9
Shanghai SBM cone crusher has high working effic...
Last Post: crushermachine2
Today 05:49 AM
kantig version av Vibram Fivefingers
Last Post: Labi1995
Today 02:40 AM
Purple Wings 2018 draft training course ignites ...
Last Post: kkkrt22
Today 01:01 AM
» Views: 13
Dallas Superstars Each day One-way links: The Su...
Today 12:59 AM
Having The Following Phase
Today 12:58 AM
Ducks Sabres RECAP: Wel Choose It
Today 12:57 AM
» Views: 14
Match Working day PREVIEW: Canucks vs Arizona Fa...
Today 12:56 AM
kiralık sunucu hizmetleri
Last Post: nomerci
Yesterday 05:59 PM
» Views: 14
ucuz vps
Last Post: nomerci
Yesterday 05:58 PM