Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
personlige karakteristika og fitnessp
Jeg slog igennem abstracts af pr?sentationer til det kommende m?de i American Nike Air Vapormax Mujer College of Sports Medicine den anden aften og kom p? tv?rs af en til en unders?gelse, der sammenlignede skadefrekvenser mellem traditionelt og minimalistiske amerikanske h?r soldater. Titled "Skadesrisiko og pr?stationer blandt soldater, der b?rer Minimalistiske l?besko i forhold til traditionelle l?besko "blev unders?gelsen udf?rt af et team af forskere fra Aberdeen Proving Ground i Maryland ledet af Tyson Grier. Blandt medforfatterne er Bruce Jones, som var medlem af teamet, der gennemf?rte en r?kke unders?gelser, der viste, at tildeling af sko til soldater baseret p? bueform var ikke mere effektivt end blot at tildele dem alle stabilitetssko som standard. Nike Air Max 2017 Mujer Det er v?rd at understrege, at Dette er et abstrakt af en pr?sentation, ikke en peer reviewed journalartikel, s? det er endnu ikke blevet bevist af det videnskabelige Adidas NMD Mujer samfund. Men da jeg er bekendt med tidligere arbejde fra medlemmer af denne gruppe, formoder jeg, at det snart kommer i en tidsskrift. METODER: Deltagerne var m?nd i et amerikansk h?rbrigadebek?mpelseshold (n = 1332). Fysiske egenskaber og APT-data (Army Physical Fitness Test) blev opn?et ved unders?gelse. Fitnesspr?vning blev administreret ved brigaden, og de anvendte typer fodt?j blev identificeret ved visuel inspektion. Skader fra de foreg?ende 24 m?neder blev opn?et fra Forsvarets Medicinske Overv?gningssystem. Sko typer blev kategoriseret i 2 grupper: TRS (polstring, stabilitet, bev?gelseskontrol) og MRS. En T-test blev brugt til at bestemme gennemsnitlige Nike Air Huarache Womens forskelle mellem personlige karakteristika og fitnesspr?stationsm?linger efter skotype (MRS vs TRS). Fareforhold (HR) og 95% konfidensintervaller (95% CI) blev beregnet for at Nike Air Max 90 Womens bestemme skaderisiko. Du skal bem?rke, at unders?gelsen s? p? en meget stor pr?ve p? over 1000 soldater. Jeg er ikke helt sikker p?, hvilke kriterier der blev brugt til at skelne mellem minimale versus traditionelle sko, men jeg fejler ikke forfatterne, da en abstrakt sj?ldent kommer ind i det detaljeringsniveau, og jeg antager, at oplysningerne kommer i pr?sentationen eller tidsskriftartikelen n?r den er offentliggjort. Jeg er heller ikke klar over, om soldaterne havde p? de s?rlige skoetyper i hele 24 m?neders sporingsperiode. En unders?gelses styrke er, at de ikke er afh?ngige af selvrapporteret skadeinformation - det kommer fra Forsvarets Medicinske Overv?www.hijosdelvacio.es gningssystem. I lyset af stillingen skrev jeg i g?r om skosalg og hvilke l?bere der b?rer, er det v?rd at bem?rke uoverensstemmelsen mellem minimal sko brug blandt soldaterne www.joomlas.co.uk mod andre sko typer. 17% havde minimal sko, kun 2% havde motionskontrol. Minimal skobrug var ikke langt bag brug af traditionelle stabilitetssko (24%) i denne milit?re befolkning. Hvis du er en minimalistisk advokat, kan du elske f?lgende udsagn fra resultaterne: "Soldater if?rt MRS var yngre end dem, der havde TRS, udf?rt flere push-ups, flere sit-ups, l?b hurtigere i l?bet af 2 mile l?b, udm?rket p? den lodrette hoppetest, udf?rte flere pull-ups, afsluttede 300-yard shuttle-k?rslen hurtigere og scorede h?jere p? Functional Movement Screening testen. " Jeg spekulerer p?, hvor l?nge det vil tage for denne linje at lukke op i sko firma marketing materialer. Det er vigtigt at huske, at korrelation ikke svarer til ?rsagssammenh?ng, og dette resultat betyder ikke, at de udm?rket sig i disse omr?der, fordi de havde minimalistiske Nike Air Max 270 Hombresko. Det kan simpelthen betyde, at yngre, mont?rer, mere atletiske soldater foretr?kker minimal fodt?j.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
[-]
Welcome
You have to register before you can post on our site.

Username/Email:

Password:

[-]
Latest Threads
adidas nmd clearance sale
Last Post: Helen
Today 05:15 AM
» Replies: 0
» Views: 2
adidas clearance outlet orlando
Today 03:57 AM
Evan Boehm and Will Holden latest in line of Ari...
Last Post: laiyongcai92
Today 03:56 AM
New balance 999 femme
Today 03:51 AM
» Views: 5
adidas stan smith pas cher pour femme
Today 03:44 AM
Nike air force 1 rouge pas cher
Today 03:37 AM
PFW Series Impact Crusher
Last Post: kuangshanposui
Today 02:59 AM
» Views: 4
Ready or not Raiders to start Rookies at both ta...
Today 02:53 AM
» Views: 4
Falcons vs. Bengals: Final score predictions for...
Today 02:03 AM
Detroit Lions TE Hakeem Valles is ready to captu...
Today 01:15 AM
PUBG Filmi
Last Post: Laplace
Yesterday 05:24 PM
» Views: 10
Thulium Lazer Baby Face
Yesterday 04:40 PM
» Views: 11
Aslı Elif Tanuğur
Yesterday 04:33 PM
» Views: 16
Baby Face
Yesterday 04:24 PM
vodafone internet kampanyaları
Yesterday 02:11 PM
» Views: 18
turkcell superonline müşteri hizmetleri bağlanma
Yesterday 01:53 PM
» Views: 20
Turkcell bedava internet kampanyaları
Yesterday 01:47 PM
» Views: 19
Betpapel - Ispanyol Devi
Yesterday 01:36 PM
zool te laten buigen in de richting van de
Last Post: Labi1995
Yesterday 06:51 AM
» Views: 13
Crusher manufacturers should pay attention to da...
Last Post: crushermachine2
Yesterday 05:48 AM
» Views: 12