Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het voelt ook alsof er misschien een beetje
Eerder dit jaar heb ik de New Balance Fresh Foam 980 beoordeeld. Het was een interessante schoen omdat het veel responsiever was dan de marketing die de schoen zou hebben gesuggereerd. De 980 was stevig, niet zacht en schuimig, en ik vond de rit leuk. Jammer genoeg leed het aan een krappe toebox die mij bij langere runs blote blaren gaf. Ik had geruchten gehoord dat New Balance het toebox-probleem Nike Air Max 2017 Heren bij toekomstige leden van de Fresh Foam-lijn zou aanpakken, en ik was verheugd om te horen dat een van de volgende releases een lichter, sneller model zou zijn, de Zante.
De Zante is de derde toevoeging aan de Fresh Foam-collectie (de FF Trail werd eerder dit jaar uitgebracht). De Zante zal pas volgend jaar breed beschikbaar zijn (nu verkrijgbaar bij Running Warehouse), maar ze hebben een speciale editie van de schoen uitgebracht voor de NYC Marathon. Ik kocht een paar en heb nu genoeg kilometers op hen gelegd om wat gedachten te delen. "De Fresh Foam Zante NYC past als een ondersteunende sok, die je boog omhelst terwijl je je tenen comfortabel kunt spreiden. Vergeleken met de originele Fresh Foam 980 voelt de slanke pasvorm meer aan als een raceflat. De teenveer zorgt ervoor dat de schoen er snel uitziet en snel aanvoelt, Nike Air Huarache Womens wat de snelle overgang van de voet van hiel tot teen ten goede komt. "
In tegenstelling tot de marketing voor de 980 zou ik zeggen dat ze mooi zijn in het beschrijven van de Zante. Het is als een slankere, beter passende versie van de 980, en ik heb er echt van genoten om erin te rennen. Vergeleken met de 980 zijn zowel de bovenkant als pasvorm van de Zante veel verbeterd. De voorste helft van het bovenwerk bestaat uit een elastisch gaas dat vrij zacht en elastisch aanvoelt. Dit zorgt voor een veel grotere mate van teen wiebelen dan in de teen squishing toebox van de 980. Het voelt ook alsof er misschien een beetje meer ruimte aan de voorkant is, en de pasvorm is bijna perfect op mijn gemiddelde breedte voet (ik ben gegaan een halve maat hoger zoals ik deed in de 980). Er is minimale structuur aan de bovenkant over de voorvoet, Adidas Superstar Herren slechts een paar gelaste overlays. Een mogelijk punt van zorg is dat ik een beetje Nike Air Max 1 Womens scheuren van de bovendeel zie voor de boog op mijn rechtervoet (zie afbeelding hieronder). In alle eerlijkheid, ik weet niet zeker of dit te wijten is aan slijtage van het hardlopen, of dat ik misschien ergens in het bovendeel op heb gestuit. Er is geen bewijs van scheuren aan de linkerschoen. Ik zou graag willen weten of iemand anders dit heeft meegemaakt? Ik hoop dat ik er net voor heb gesnipperd, want ik zou het vreselijk vinden om een ??anderszins solide schoen te zien aan een bovenste beschadiging. De achterste helft van het bovendeel is iets dikker en meer gestructureerd en de hielkap, hoewel aanwezig, is zacht en zeer flexibel . Intern is de Zante zacht en comfortabel. Ik heb niet geprobeerd om zonder schoenen in hen te rennen, maar ik zou bereid Nike Roshe Run Heren zijn om te proberen zodra dingen warm worden waar ik woon.
De tong van de Nike Air Huarache Womens Zante is aan beide kanten aan de bovenkant bevestigd, waardoor de schoen een bootie-achtige constructie krijgt. Het knuffelt de voet mooi, en ik zou moeten zeggen dat dit een van de beste bovenstukken is die ik een tijdje geleden in een New Balance-schoen heb gezien.
Ik wil ook toevoegen dat ik het uiterlijk van de Zante echt leuk vind - het is geen flitsende schoen, maar de bovenkant heeft een heel mooi ontwerp en de NYC-colorway is vrij zoet.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
[-]
Welcome
You have to register before you can post on our site.

Username/Email:

Password:

[-]
Latest Threads
Prof. Dr. Mehmet Salih Bilal, İmkansız Denilen A...
Last Post: Laplace
Today 04:16 PM
» Replies: 0
» Views: 3
adidas Yeezy 500 Utility Black Arriving This Wee...
Last Post: Maria E. Swim
Today 11:36 AM
» Replies: 1
» Views: 104
Dalic and Loew are somewhat like
Last Post: BarbaraKline
Today 11:23 AM
» Views: 89
SENGIL Plastik
Today 08:00 AM
» Views: 9
Kanada Dil Okulları
Today 07:46 AM
» Views: 11
Fogging System Nedir?
Today 07:35 AM
» Views: 8
POE Ascendancy Fundamentals Explained
Last Post: Michaud
Today 07:14 AM
» Replies: 2
» Views: 165
evden eve nakliyat
Today 06:51 AM
» Views: 9
Almata Nakliye
Today 06:43 AM
Property Invest
Today 06:34 AM
ass ich nicht die einzige
Last Post: Labi1995
Today 06:10 AM
» Views: 13
Su Arıtma Cihazlarına Yönelim Neden Çok Arttı?
Today 06:06 AM
» Views: 12
How to maintain crusher accessories to maximize ...
Last Post: crushermachine2
Today 03:08 AM
sammen med nogle kommentarer til hans
Last Post: Labi1995
Today 02:46 AM
» Views: 11
Oto Yedek Parça Orijinal Mi Yoksa Yan Sanayi Mi ...
Yesterday 08:25 PM
» Views: 14
Tıkla Kutla Kimdir?
Yesterday 07:48 PM
Saç simülasyonu - Serkan Bozkurt
Yesterday 07:36 PM
» Views: 15
Saç simülasyonu
Yesterday 07:24 PM
What is Really Going on with Runescape Godsword
Last Post: Bowni
Yesterday 01:41 PM
» Views: 36
Are you looking forward to OFF-WHITE x Air Force...
Last Post: blair2018
Yesterday 12:15 PM